27 Haziran 2007 Çarşamba

NEFİS BİR KEK...


Sevgili İnci Hanım'dan tarifini aldığım ancak yine kendi el yordamım haline dönüşmüş olan bir kek tarifini sizlerle paylaşmak istiyorum. Tatlı krizlerine acil bir çözüm getirecek kolay bir kek.

Öncelikle üç yumurta ve bir bardak şekeri mikserle çırpıyorsunuz, bir bardak sıvıyağ, bir bardak süt, bir paket kabartma tozu ve aldığı kadar un ekleyerek tahta kaşıkla karıştırıyorsunuz. Damla çikolataları da unlayarak ekleyip karıştırıyor ve yağlanmış kek kalıbına(ben kelepçeli kalıp kullandım) döküyorsunuz. Üzerine de dondurulmuş yada taze vişneleri batırıyor ve 200 derecede ısınmış olan fırına veriyorsunuz. Kekiniz, fırından çıktığında isterseniz üzerine pudra şekeri serpiyorsunuz. (ben serpmedim, şekerini biraz fazla kaçırmışım çünkü) İnanın bundan sonra kimse sade kek yemeyecek...

Sonraki aşamada ise, tarifin yaratıcısı İnci Hanım'a teşekkür ederek, afiyetle yiyorsunuz.

2 yorum:

  1. MRH DERYA'CIĞIM YAZILARIN HARİKA SENİN BAŞARAMAYACAGIN BİRŞEY YOK HERŞEYİN ENİYİSE VE EN GÜZELİNE LAYIKSIN TARİFLERİNİ ALIYORUM AMA DENEMEDİM GÜZEL OLDUĞUNA EMİNİM SANA BASARILAR DİLİYORUM GÖRÜŞMEK ÜZERE

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL GERÇEKTEN SENİ SEVİYORUM................................................

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum:)