8 Kasım 2007 Perşembe

EVİMİZDE EGE RÜZGARLARI!..

Sevgili kayınvalidem geldi, evimiz şenlendi. Misafiri her zaman çok severim, hele bir de böyle "anne"ler gelirse daha da çok mutlu olurum. Ben çalıştığım için her zaman yemekli misafir alamıyoruz(herkes bizi rahatsız etmeme düşüncesiyle gelmek istemiyor, oysa ki benim mutfağı ne derece sevdiğim ortada) ama kayınvalidem de gelince, dayımları yemeğe alma şansını yakaladık.
Maharetli kayınvalidem neler yapmıştı neler. Hemen size mönüyü saymak istiyorum, nohutlu şehriye çorbası, Aydın'ın o minicik patlıcanlarından hazırlanmış karnıyarık, biberli et adını verdikleri bir tür güveç, pilav, köfte, kızarmış patates, soslu karışık kızartma, zeytinyağlı taze fasulye, zeytinyağlı kereviz, salata ve kendi usullerince yaptıkları o müthiş yöresel turşu, bir de keşkül ve yine benim çok sevdiğim "anne kurabiyesi".
Bunların hepsini dün ben işyerimdeyken yapmış ve akşam hep birlikte parmaklarımızı yedik. Tabi bu tatların yapımında yardımlarını esirgemeyen kayınpederimin hakkını da yememek lazım. Ellerinize sağlık... Yemekler harikaydı. Şanslı bir gelin olduğum gerçeğini bir kez daha anladım:)
Önümüzdeki günlerde o leziz turşunun ve kurabiyenin tarifini yayınlayacağım. Eminim sizler de benim kadar beğeneceksiniz:)
NİKAH YILDÖNÜMÜMÜZ...
Bugün soyadımın değişmesinin birinci yıldönümü:) Başka bir deyişle resmi evliliğimizin birinci yıldönümü. Geçen yıl, bu saatlerde heyecanla nikah memurunu bekliyorduk. Gerçekten de güzelliklerle geçen, dolu dolu bir yıl. Rabbim, herkese güzel evlilikler nasip etsin diyorum. Çünkü inanın yaşamı cennet de kılan, cehennem de kılan eşidir.
Sevgili eşim,
Birlikte daha nice mutlu, huzurlu ve sağlıklı yıllara...

1 yorum:

  1. Bitanem öncelikle nikah yıldönümünüzü kutluyor, rabbimden sizler için sağlıkla,sevgiyle ve aşkla dolu nice yıllar diliyorum.. Buarada ben senden nohutlu şehriye çorbasınında tarifini rica edeceğim:)Burdan şunuda söylemek isterimki ege mutfağı hakkaten bir harika hele ki bangiden onay almışsa mutlaka deneyin.Sevgilerle Derya'cığım hep böyle ağzının ve hayatının tadı yerinde olsun.Öpüyorum...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum:)