20 Ekim 2009 Salı

MUTLULUĞUMU PAYLAŞMAK İSTİYORUM...

Evet, yazmayalı uzun bir zaman oldu ve biz artık üç kişilik bir aile olmaya gebeyiz. Doğru okudunuz, minik Ferya Nil'imizin doğmasına 4 ay kadar kaldı. Öyle mutluyuz ki... Rabbim herkesin tüm dileklerini, bebek isteyenlerin de bebiş dileklerini kabul etsin... Önce hazır olmadığımı düşünüyordum ama bir kere hissettinizmi o minik ellerin karnınıza dokunduğunu, dünyanın en mutlu insanı oluyorsunuz. Bir sürü endişelerim vardı hayata dair; nasıl bir çocuk yetiştirebilirim, ahlaklı bir insan kazandırabilir miyim bu dünyaya, ya bakamazsam, ya iyi bir anne olamazsam vb.. Bu sorulardan daha onlarcası kafamda dolaşıyordu, ama inanın şu an tüm sorunların üstesinden geleceğimizi biliyorum ve birinin parmağımı tutarak bana bakmasını, gülümsemesini her şeyden çok istiyorum. Görüşemediğimiz zamanın en güzel hediyesiydi bu bebek bizim ailemize... Şimdiden hoşgeldin sevgili kızım aramıza...İnşallah, sağlıklı bir bebek olursun, tüm insanlık için dilediğim gibi.

Bu arada başka neler oldu; nihayet mutfağında daha da huzur bulduğum, vakit geçirirken oraya buraya çarpmadığım bir eve taşındık:) Bu güzel mutfak da biliyorum ki kızımın nasibi. Ona bu mutfakta kurabiyeler yapmayı öğreteceğim...