3 Aralık 2007 Pazartesi

(Peynirli Sandwich) Sevgili Oktay Usta'ya ait bir tarif, hemen denedim ve çok güzel bir sonuç aldım.
Annemin kabak tatlısı, oldukça lezzetliydi. Ama fındık dökmeyi unutmuşum:)

Annemin kestaneli pudingi. .. Ben bayılıyorum.
Ani misafirler için, acil çözüm; fırın poşetinde sebzeli tavuk ve yanında pilav...
Eşimin en çok sevdiklerinden biri bu kurabiye; hayalgücünüze açık.

Rokalı Patates Salatası; marul olmayan durumlar için birebir ve enfes...


Ve yine Oktay Usta'ya ait bir börek, anında denendi ve çoooo beğenildi...




Geçmişi Ayşe Yengeme dayanan ama annemin de çok güzel yaptığı fındıklı çörek...
İşte bizim günlerimize damgasını vuran lezzetler, tabi arada yapıp fotoğraflamayı unuttuklarımız da oldu. Hepsinin tarifini önümüzdeki günlerde vereceğim. Bir de sevgili Emoş'un patatesli poğaçası var ki, pamuk gibi ve çok lezzetli. O da çok yakında geliyor...
Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)