29 Mayıs 2007 Salı

YAĞMURLU BİR HAVA VE KESİŞEN İKİ ÇİZGİ DAHA...

Gerçekten çok güzel bir gün. Hava serin, hava toprak kokulu...Sabahın erken saatlerinde çiseleyen yağmur, yine erken vakitte yorgun düştü. Yerini sessizlik ve serinliğe bıraktı. Böyle havalarda sıcacık yatağında kıvrılmak istiyor insan yada köyümüzde, yapraklarında minik yağmur damlacıklarının olduğu yemyeşil ağaçların altında oturmak, derenin şırıltısını, kuşların sesini dinlemek ve topraktan gelen o muhteşem kokuyu çekmek ciğerlerine...


Sevgili kuzenim Binnur, geçtiğimiz haftalarda evlendi ve daha dün balayından döndü. Öyle mutlu ki! Ben de Binnur'umun bir ömür boyu mutlu olmasını diliyorum. Biliyorum ki, onu şimdi tatlı bir telaş sardı. Malum, yeni ev, yeni insanlar, yeni hayatlara ortaklık ve şimdiye kadar alınan yalnız nefeslere bir ortak! Artık iki ayrı hayat değil, iki kişinin paylaştığı yalnızca bir hayat var. Yalnızca yastık değil paylaşılan. Bir dilim ekmektir, bir bardak sudur, bir nefestir paylaşılan, bir hayattır. Artık önemli olan paylaşmayı başarabilmektir, bundan zevk almaktır.
İnanın bana hayatı birbirine çekilmez kılmak öyle kolay ki... Oysa sabah birisi için uyanmak, aynaya bakmak, birisi için çorba pişirmek ve ayrı kalınan kısa zamanlarda özlemek...Onu nasıl mutlu edebileceğini düşünmek...Kısacası hayatı sevdiğin için güzelleştirmeye çalışmaktır zor olan.
Evlilik bir sanattır ve keşke herkes başarabilse. Her iki taraf da eşini nasıl mutlu edebileceğini düşünse, herşey ne kadar da kolay olurdu değil mi? Ancak artık hepimiz bencilleştik ve eşimizi değil, kendimizi nasıl mutlu edebileceğimizi düşünüyoruz. Keşke yıllar geçse de evliliğimizin üzerinden, tüm bencilliklerimizden, kinlerimizden sıyrılabilsek ve tüm arındırılmışlığımızla koşabilsek bir zamanlar çok sevdiğimiz insana. Yine hiç karşılık beklemeden bir nefeste "Seni seviyorum" diyebilsek!

Yalnızca aynı yastıkta kocaman değil, bir ömür boyu mutluluktan yaşaran gözlerle hayata bakman dileğiyle sevgili Binnur'um...Kesişen iki çizginin, tek bir çizgi olarak sonsuzluğa uzaması dileğiyle...

6 yorum:

  1. Hayatta sahip olunabilecek en güzel en değerli şeylere sahibim ve ben kendimi çok zengin bir insan olarak görüyorum çünkü hayatımda çok sevdiğim bir eşim,ailem ve senin gibi bir arkadaşım,kuzenim ve ötesinde dostum var.Yazındaki güzel dileklerin için teşekkür ediyorum ve yaşanacak tüm güzellikleri,mutlulukları beraber yaşayıp büyütmek dileğiyle kocaman öpüyorum.Ellerine ve duygularına sağlık olsun...

    YanıtlaSil
  2. SLM.Ellerine Sağlık Diyerek Başlamak İstiyorum Yazıma.Allah Kimi İnsanı İşte Böyle Güzelliklerle Donatır Baştan Aşağıya.Yüzün Güzel Kalbin Güzel Fiziğin Güzel ve Şimdide Zekanı Sergilemişsin.Söylenecek Fazla Söz Yok.Herşey Harika.Sevgili Kuzenimin Kuzeni Allah Daima Yardımcın Olsun.Sevgilerimle Kader.

    YanıtlaSil
  3. Deryacım cnm benim sitenle yeni tanışmama rağmen gerçekten çok beğendim yazılarını ve duygularını biizmle paylaştığın için inan çok mutluyum ve yazılarının devamını bekliyorum.Şunuda bilmeni istiyorum yazılarını okuyan herkes kendinden bişeyler bulacaktır.Duygulaeın hep böyle taze kalsın başarılar öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. herşeyim harikasın yine iyi ki varsın..... s.s.

    YanıtlaSil
  5. Canım arkadaşım benim, özel günlerde, ya da beni özlediğinde gönderdiğin o güzel mesajlarını artık herkesin okuyarak o muhteşem yüreğini görmeleri beni hem mutlu ediyor, hem de bir o kadar da kıskandırıyor. Yemek tariflerine bir diyeceğim yok. Onların güzelliği zaten tecrübemle sabittir. Ama yazıların o kadar güzel ki, inan bana okudukça tekrar okuyası geliyor insanın. Sen benim canım dostum, dün de bugün de yanım da olan ve inanıyorum ki sonsuza dek de yanımda olacak olan... iyi ki varsın...

    YanıtlaSil
  6. sevgili derya siten gerçekten çok hoş ve yazdıkların, yazılar hepsi harika...
    devamının daha da güzel olacağına eminim, tariflerin bile çok tatlı, leziz..:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum:)